dags för FRÅGESTUND ! :D

FAKTA :




såhär ligger det till. du frågar en fråga i detta inlägg och jag svarar genom text och jag lägger upp bilder, jag har skrivit frågor på bilden jag gjort, men det är bara för att det ska bli snyggare och kanske om ni behöver hjälp. om ni t.e.x frågar vad har du för familj ? så får ni fakta och bilder om det, eller om ni frågar hur bor du ? så svarar jag hur jag bor och lägger ut bilder på det :) är det något ni inte förstår med fakta jag gett er nu så är et också bara att fråga, jag vill ha över 20 kommentarer, så kom igen nu ! :D








ni får även säga att jag har gjort bilden fin , för det tycker jag själv, hihihihihihi ^^






KRAAAAAAAAM !

Kommentarer
Postat av: elin

du gör alla bilder fin gumman! <333

2012-01-20 @ 17:32:39
URL: http://elinricklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0