gårdagen outfit :)

igår kom Elin, vi bakade kladdkaka, kollade på film, spelade tvspel och satt vid datorn :))) sen halv 10 åkte hon hem, och då blev jag forever alone... :/ men imorgon ses vi igen ! :D puss på Elin ! :* ♥  nu ska jag snart ut o rida , sen ska jag mocka och sen kanske till granngården för att köpa saltsten till Flinga i boxen, hon biter ju på ALLT ! :/ fast vi ska raspa tänderna på Onsdag :)) nu har jag inte så mycket mer att skriva om, men här e gårddagens outfit ! :D
hade bäst, skaffa häst ;)

Kommentarer
Postat av: elin

pus:********<333

snyggooo!

bara så alla vet så är hon BARA min !!!! <3

2012-01-22 @ 17:20:00
URL: http://elinricklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0