gästbloggar!

hej,just nu gästbloggar jag på josefines blogg..grym blogg va?!
ja jag heter Elin och är nära vän med josefine så ni vet;)jag har oxå blogg:elinricklund.blogg.se!:)
vet inte riktigt vad josefine ska hitta på idag men hon ska väl säkert rida och va med hästarna nu på dagen!
men ikväll kommer jag klockan 6 till henne vi ska typ kolla på film och göra ny header och design till min blogg!
vet inte vad jag ska blogg om nu men här har ni en bild på josefines hjälm som ni säkert redan har sett men endå jätte fin hjälm på en jätte in tjej!även hennes favorit märke john whitaker som ni säkert också vet!

ja jag kanske ska berätta lite om mig efter som att det är första gången jag bloggar här!jag heter elinricklund och jag har ungefär samma intresse som josefine förutom hästarna!båda vi tycker mycket om bilar och motorer!
och båda vi har ett stort intesse för gitarr och musik..vi gillar även att fota josefine är grym på det!
igår fick jag min första systemkamera!och jag älskar att sjunga det är det bästa jag vet!
här har ni en bild på miiig!

hejdå ha det bra//elinricklund.blogg.se kolla gärna in min blogg också! :)


Kommentarer
Postat av: Sinanovic

Så fin!

2012-01-21 @ 21:03:39
URL: http://lalesinanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0