ny design och header, tycks ? :)

jag blev nöjd ! inget jag brukar bli faktiskt....... ! jag tyckte att designen blev ashäftig, svartvit och om från början igen igen igen o igen ! ;) men jag vill ändå veta vad ni tycker ! :)
röstar ni på bild 1 :
eller bild 2 :
skriv i en kommenatr : " 1 " om ni röstar på 1 och "2" om ni röstar på 2 , ni kan även lägga till en smile om ni vill ! ;)) själv tycker jag nr 2 :) ni ska få 3 bilder på vad jag brukar göra oxå här ! :) :
där fick ni exempel på vad jag brukar göra ! :) jag har gjort allt själv utan tips och fantasi i photoshop elements 3,0 :)
hare bäst ! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

helt klart den svartvita 2:an,guuud vad duktig du är!!!!!! :**<333333

2012-01-19 @ 20:42:39
URL: http://elinricklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0