kul att skriva rubrik..

jag har varit med Alma hela morognen! sen var jag med katterna oxå :) det var en låååång resa hem igår, jag satt ensam bak där i nybilen, och jag längtade efter alla djur :(( sen kom jag hem, kastade allt på golvet och sprang till Alma. sen ut till Flinga oxå! sen stannade vi på maxi i uppsala, och där på parkeringen, åkte det förbi 12 flygplan över oss, så att hela bilen skakade, på typ 5 minuter.. :o nu väntar jag på Julia, för vi ska rida till ridhuset med Vickan och Glamour idag ! :) sen efter det ska jag rida Flinga, fast jag äter ngt emellan somvanligt ! :) jag längtar tills i maj, då blir det lokala tävlingar!! sen i augusti med! ;) nu ahr jag inte så mycket mer att skriva om :((  jag vill ha en iphone 4 tjalalalala...
ge mej sommar och allt annat jag vill ha..



kram!

Kommentarer
Postat av: :)

2012-03-12 @ 19:51:33
Postat av: :)

längtar också te sommaren :D

2012-03-12 @ 19:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0