sportlov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hur är det med er idag? :)nu är det sportlov juh!!! :DDDDDDDD idag struntar jag i ridningen, för att det blåser så mycket, och jag ramlade på isen och skadade mej illa. jag hatar att ramla på is!! idag på skolan hade vi myseftermiddag, som jag skrev i ett blogginlägg igår, jag åt godis chips och dricka, påskmust faktiskt ! :D jag kollade på filmen mirror, med 15- års gräns!! mohahahahahaha fast vi fick för våran lärare :)) jag kollade med Elin, Filip, Sebastian,Emil och Smilla, och det kom ungar och frågade vad vi gjorde hela tiden... det var så gulligt, för att det var en liten kille som kom fram till oss och frågade; har ni smaskat??" han var såååå söt! :) sen när jag skulle gå till mamma för att åka hem, ramlade jag på vägen för att detvar så sjukt halt! det kom en bil dessutom....  men sen när jag kom hem så fick jag en ny jacka av min snälla mamma, så nu känns det mycket bättre :) men jag lånar min systers dator, så jag kan inte lägga upp den bilden idag, men imorogn ! eller om jag gör ett tidinställd inlägg! ;) det skadar väl inte med tidinställt inlägg, right? :) idag ska jag nog lägga tid på taxen, eftersom att jag inte har så mycket nnat att göra, sen borde jag nog städa rummet! och imorogn ska jag rida kl 8 med Julia! :OO aldrig gjort det förut ( trorja..) men det går nog inte sämre för det! dem får gå ut halv 8 istället för 8, så blir nog inga problm med det ! :) några som har tips, hur man får bort grova pissfläckar på hästen när det är vinter och inte kan andvända vatten? jag vill inte andvända vatten på vintern, för att det fryser, hjälper inte så mycket, och hästen kan bli kall, även förkyld, vem vet? :p idag ska vi äta tacos, ska bli sådär, för jag gillar bara tacos ibland, men det är väldigt sällan... men imorogn blir det iaf donken ! och stan med Elin som jag har berättat förut, och förlora lite pengar! fast kommer nog inte köpa så mycket mer, än npgot gott, kanske om jag hittar något som jag verkligen tycker e snyggt, men jag kommer bara ta med mej en 100 :) det blir förlång text om jag ska fordstätta att blogga, + att jag inte har ngt att skriva om.....
tagga sportlov, och en halv vecka i Stockholm med världens bästa syster!!!!! :D ♥





detta kalllar jag hemskt..






/ Josefine den bästa Jonsson, hahahaha!! ;D







Kommentarer
Postat av: moa

Testa ryktsten? brukar funka på dogge & bella..;) hehe.. fin blogg sötnos!

2012-03-03 @ 20:17:49
URL: http://clakkiomokki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0