hallå där köp blåbär

Flr att jag är så duktig på att skriva överskrifter! Idag blev det ingen ridning, pga. Lite värmeskillnad i benen, ingen större ara, men ville inte riskera så ska promenera senare ikv :) jag fixade allt man kan göra i srallet, jag mockade även åt min syster så snäll som jag är. Idag händer det inte så mycket. Det har inte hänt så mycket heller. Har gått ut o gått med världrna bästa tax och även tränat lite agility :) nu blir det godisätande, vilket oxå kommer bli hela veckan framåt! ;) ha det bäst så bliggar jag ikväll eller någon gång imorgon, men ni måste ju få bilder i inläggen, det måste vara dötrist att läsa min blogg! Right?? Jag måste även byta header och design.. puss & kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0