hej kära blogg

Idag steg jag upp så sjukt tidigt. Och åkte på en tävling. som tog en timme. Och frös så jag nästan grinade. Och blev jätteavis på alla som tävlade. Och dreglade över jw saker, som var där som jag ville ha, men inte hade pengar till. Jag var på nationella tävlingar, alltså, svårare än lokalt. Alla från sverige var där, väldigt häftigt, dem hade en hel långsida där dem sålde saker i, i samma ridhus som dem tävla i, och då höll dem till på lältaren.. sen såg jag ida i ponnyakuten och knäppte kort o yada yada. Sen kom jag hem, åt och sov lääänge, sen red jag och knäppte bilder! Bilderna SKA ni få, men jag vet inte när, det är runt 20 biöder, men alltid något, för jag lovade ju! ;) nu ligger jag här igen, ska snart ha myskväll med Lotta som åker hem imorgon.. :( igår på påsk så fick jag 2 påskägg, sammanlagt var det långt över 1 kg, hahahahahaha. Men jag kan inte äta godis, eller dricka något, eller äta något annat, för jag har så sjult ont i munnen!!! Så de är ANINGEN surt. När det är påsk och ända chansen att få äta hur mycket godis som helst gratis... ;) kag har lite funderingar om min älskade bäbis, som det kommer hända en sak med nästa år. Förmodligen, om inte tidigare. Jag berättar inget, inte om det är ledsamt eller glädje heller, bättre om jag e allvarlig så att ingen fattar..! Nu ska jag ägna tiden åt Lotta, byeeeeee

Kommentarer
Postat av: Bismillah <3

fin blogg:) ska vi följa varandra på bloglovin?:)

2012-04-08 @ 19:39:03
URL: http://quraninswedish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0