nu ska jag säga en sak.

Det var ju ett tag sedan jag bloggade här, right? Därför hade jag gjort en JÄTTELÅNG text till er från mobilen med mellanrum som alla önskar. Det var många stycken med bara några rader i varje. Sen var jag äntligen klar med denna LÅNGA text, då telefonen startar om sej själv. Sen ska den skicka en massa felrapporter till HTC osv. Sen gör den någon inställning helt plötsligt, som inte var så smart, då alla kontakter, appar o allt sånt försvinner. Den brukar stänga avopå aej själv, men detta har ALDRIG hänt. Jag blev riktigt besviken. Dendära LÅNGA texten som jag arbetat med försvann oxå. HTC???? nej tack. En stor fet diss, jag hatar den.

Kommentarer
Postat av: mathilda

svar - okej :) hur hög är hon ? (=



kram

2012-04-12 @ 19:14:26
URL: http://mathildasigfeldt.blogg.se/
Postat av: Anna

Men minna, lämna in den!! Du kanske får en ny då också :)

2012-04-12 @ 22:49:39
Postat av: Anonym

SV på kommentar: Är du säker på att det är blått? Jag sökte på google och fick fram både svarta och blåa.

2012-04-13 @ 10:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0