tävling!!

som gick bra! kom inte ära på ett enda hinder, och rev 1 rnda, och på några bilder såg det ut som att jag kom helt fel, fast jag inte gjorde det! bilden jag rev på, de är inte med, då jag inte fik en bild då.. ni får alla bilder jag har. även failbilder. sen red jag Flinga en sväng, med anna och alma gåendes brevid!  sen myskväll med syrrorna, a, iaf 2! sen nui sitter jag här! kollar på e skitkonstig film med en knäpp syster.. nu får ni bilderna, så aa, enjoy!
kolla in failbilden här, jag kom inte för nära och jag rev inte, men den blev cp? hoppet blev helt perfekt ifrån hästryggen..
okej, nu har jag tröttnat, laddar upp resten imorgon!
vet att det ser ut som att jag rider asdåligt, men bilderna är orättvisa! :/


" enda gången vi backar, är när vi tar sats. "






pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ser jätte fint ut! Speciellt staketet!:)

2012-04-29 @ 09:35:31
URL: http://aloejera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0