tjobre!

Nu ska ni få en förklaring för att jag inte bloggade igår. ; jag var hur sjuk som helst! Jag kunde inte kolla på mobilen, och jag kunde inte resa mej upp ur soffan.. jag har aldrig varit såhär sjuk. Därför red jag inte igår.. men det gjorde jag i Måndags ! Både vickan och flinga! Jag red vickan med julia, somvanligt. o sen flinga på kvällen! Tisdag var jag i skolan, efter den dagen tog jag påsklov! Jag var ju sjuk igår, och idag! Hoppas jag kan rida min älskling idag! Imorgon ska vi eventuellt till ridbanan med vickan och glamour, och hoppa! Om jag e piggare! Nu har ju alla hinder kommit upp på ridbanan!!!! @överlycklig!!! Nu ska jag mysa med taxen o försöka vila en stund! Kanske bloggar senare idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0