tjooobre! :D

hur mås det här? :) själv e jag ganska taggad till tävlingen imorogn! :) blir en runda på 80 :) ska träna inför lokala som e nästa Söndag,k drar o bygger bana på Fredag på ridskolan, med fika o yadayayda.. ska bli mysigt
iaf! :D

jag tror att banan blir utan omhoppning, eftersom att det bara blir ld på lokala, men vill känna mej  såhäääääääärrrr säker på 80 innan jag går vidare.
höjden spelar ingen roll, och det är bättre att du får en fin runda än att vinna och att det typ gick dåligt, inte vet
jag. :)

idag red jag, Flinga fick vila, för min sura syster skulle ge kvällsmat hon, hon vägra ge katterna mat o vatten så de fick jag göra oxå.
stod o borsta Flingisen när hon åt i hagen, in fina sessa! ♥  imorgon hoppas jag på en fin runda med Vickan! hoppas att jag inte gör så att hon kommer för nära på varje hinder... :s aja, hoppas på att allt ska gå toppen! :) så kommer  morgondagen se ut, gårdagen vet ni om redan! imorgon rider jag Flinga en bit, en mystur i skritt o trav, bara hon o jag ♥



sen är dagen nog slut! tränar nog agility med Alma oxå, gör det varje dag nu, hon ahr hoppat en hel bana på 60 cm!!! hon krafsar på mej o väntar på att jag ska äta upp min mellis när jag kommer hem från skolan för att hon vill ut o hoppa! hon springer med svansen rakt upp o långt före mej! öronen fladdrar åt alla håll!!!! så söt hon e! ♥♥♥

nu ska jag dra upp o duscha, det kan inte bli för sent heller.. ja, jag vet att jag har ursäkter innan jag ska sluta blogga, men det är faktiskt sant, jag hinner knappt blogga, när jag gjort en sak, står nästa sak på schemat! ta han om 5 djur, sen ta hand om sej själv + skola, = jobbigt!!

ÅHNEJ, NU KOM JAG PÅ ATT JAG INTE MOCKADE IDAG!!! allting är redan släckt och låst där ute.. hästarna fick stå inne, för dem var dyngsura och det regnade o blåste åh huuuua! :(( igår alltså!  så då fick min finis gå in! ♥
mitt liv, min dröm& min vardag.


puss o kraam, / Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0