tjooobre! :D

idag e jag på bra humööör! :D idag har jag ridit Vickan ett pass på banan, som tog kåååål på mej!!!!!!! sen så red jag Flinga, och klippte hennes hovskägg, och det blev perfekt!!! inte ojämt, utan spikrakt och lagomt långt!! :D sen så var Flinga så underbar♥♥♥ Vickan oxå! sen så ska jag köpa godis åt dem hos Tina ngn da, om det blir av, det är ju påskafton!! sen att jag har hittat min svarta t-shirt som det är en bil på Flinga, och som det står Flinga♥Josefine på! har den på mejnu, ska börja rida i den i sommar när jag tar kort! :D sen ska jag vara med på pay and jump på Vickan och hoppa 80! 22 April v.16!! sen så går bloggen braa, jag kommer så bra överens med min familj, skolan är chill, och min John Whitaker tröjja kommer snart!!!!!!!!!!! :D sen ska jag snart få 7;ans mattebok, bara några sidor kvar i 6B :D jag mår allmänt så bra! :D
Josefine Jonssons liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0