tog en bloggpaos..

Hej. Jag har tagit en liten bloggpaos.. ridit Flinga som vanligt och hoppat med Alma, allt har varit normalt, utom att jag inte har bloggat.... Men jag hoppade Vickan i Söndags, och då hoppade jag 1.10 !!!!!! Jag är ganska glad!!! :D jag är anmäld för hoppning på Vickan på 80 cm, ska känna mej trygg så att jag görhoppningsvis lamkan hoppa l;c på tävlingen på ridskolan om en månad, jag längtar jättemycket tills maj, men är samtidigt jättenervös.. nu imorgon ska jag till Stockholm. Väldigt efterlängtat!!!!!!!!! Men jag kommer självklart sakna Flingisen jättemycket!!! Ja, de e vad aom händer i mitt liv... Jo, snart ska jag få en marinblå racesafe väst!! :D nu ska jag snart äta mat :) ha det bra hörrni, och hoppas att ni inte är sura över min 4 dagars bloggpaos .. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0