2012-1-20 grym dag ! :D

hej alla kära bloggläsare ! :D bara bra här eller ? :))    här är det grymt ! :) jag hade träslöjd, så därför kunde jag inte blogga första rasten ! :)   träslöjd är så sjuuukt tråkigt, inad vart han assur på mej igen...........     :P   n8 sitter jag somsagt och bloggar med bästa Elin och lyssnar på spotify i mobilen, får bara blogga på skolans dator .......   :/  jag bloggar mer ikväll om att jag har mockat och hur ridningen gått och sånt.. :) och dethär måste jag berätta, vi har juh 2 katter varav 1 är min, men min systers katt , när jag precis hade mockat och halmat klart, så att det var nytt och fint i Flingas box, så gick Julias katt dit och bajsade, men orkade inte mocka om allt igen för att hon hade grävt ner de, men hon kissade ändå så fort hon kom in i boxen, min prinsessa ♥ det kanske är lite fel på Flinga och vi vet inte vad det är , men vi ska börja med att raspa hennes tänder nästa gång hovslagaren kommer :)
vill ni bli " reklamerade " här så kommenterar ni med eran blogg så får ni vara med i ett inlägg på bloggen, så rekomenderar jag eran blogg, men bara om ni gör lika med mej ! ^^









ha det bäst !!!!!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0