hallååå allihopaaa :)

snart är skolan slut och jag ska iväg till Tina och köpa vita boots till min prinsess, Flinga kunde ha storleken ändå, så det är jag överlycklig över ! :D jag tycker om märket väldigt mycket ! :) jag ska rida med dem vita redan idag för att se om det är snyggt , men annars tänker jag behålla dem ändå, låter fult men ändå snyggt, sen är det kul att vara udda !! inget illa ment, men jag gillar inte dem bruna så speciellt..... jag har mina nya röda byxor på mej idag ! :D jag kan inte sluta kolla ner på dem för att dem är så sjukt snygga ! ;)) mattelektionen är precis slut tyvär :// ni har kommit och läst en blogg där det är en tjej som är GALEN I MATTE !!!! :D matte, i ♥ sen ska jag på grönt kort kurs efter jag varit hos Tina ridit osv. halv 7 e det, kommer hem runt 9 på kvällen så jag kan  inte blogga mer idag :// vi bloggade senare idag för att det var några som satt här när vi egentligen skulle ha bloggat :/ :p   ikv ska vi prata om dressyrtävlingar, så vi får hoppas på det bästa !! :)))






me like it !!! herrå ! :))





hare bäst, köp häst !! ;)







/ Josefine :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0