hallåååååååå

jag kunde inte blogga igår, för jag red och sen följde jag med Julia på lektionen och filmade :)))  jag fick reda på att Flinga inte hade ätit lunch bara stått där och hängt, så jag skyndade mej att hämta henne ställde henne i boxen, hon var genomblöt så jag la på ett fleecetäcke så att hon blev varm igen, och ändå hade hon ett täcke på sej ..... jag gav henne vatten och en kaka hö, sen gick jag in o fika sen ut för en ridtur :) sen när jag var klar med det så gick jag ut för en mysig ridtur, och GUUUUUUUUD vad pigg hon var ! :o hon hoppade fram i galopp och försökte sticka flera gånger .... haha kuuuuul tycker jag, bara man har kontroll ! :) sen när jag kom hem efter Julias hopplektion så åt jag sen duscha jag sen gick jag och la mej, jag åt mat efter ridningen också, om ni ville veta det med xd man blir hungrig när man har en ponny att ägna flera timmar åt varje dag ! ;)   jag sitter vid skolans dator nu också, så har inga bilder nu heller.... sry för det   :/
det får bli en bild på min ängel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0