heeej igen ! :)

juh mer besökare man har , juh roligare och viktigare är och känns det, och när man får så många snälla kommentarer ! :D ni skulle veta vilken känsla jag hade när jag loggade in här helt slutlörd, sen stod det att jag hade fått 8 kommentarer !? :D det känns sååå bra !!! fordsätt så , för nu kommer det nämligen en fråestund ! :D jag ska ha helst runt 20 frågor... de e mitt mått lixom ! :D så komigen nu ! :) fast ni ska inte fråga i dethär inlägget, utan jag ska göra en bild och frågar så ni kan kommentera där :)))    det är som såhär, att idag när jag kom hem från skolan red jag med min syster Anna , fast hon gick med sin häst :) eller " sin häst " det är egetligen min syster Julias då men.. :) då erd jag, hon skenade backade, reste sej och blev rädd för allt som gick ......... :P ibland är det kul, men iibland inte, och jag vill ha VARMT ! fast ändå inte, är det någon som förstår mej ? xd ha det bra så länge, så kommer jag medfrågestundsbilden snart :) kraaam ! :)






prinsessan ! ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0