hej ! :)

i helgen ska jag gästblogga på Elins blogg och skriva lite, men jag kommer ändå att blogga här ! och bjuda på en mysig bild på min prinsessa Flinga ♥ hon står i sin box med John Whitaker benlindor, för att hon frös, så jag ville att hon skulle bli lite varm, hon kan ju inte frysa heller !! :) så där stog hon o åt hö och var såååå söt som man bara kan bli !! :') jag ahr inte ridit i mitt nya schabrak p.g.a att det bara har snöat hela tiden, har en fråga, vi har redan 5 dm snö, är du omedveten av de din snöskit eller ??? det räcker nu med snö !! hehehehe....... ;))


det är ju andra gången jag bloggar nu, känns bra, för som i förra inläggets rubrik så får jag mer läsare ju mer jag bloggar :))) jag ska blogga minst 2 ggr per dag så jag får många besökare !! men ibland hinner man bara inte, eller när man är slutkörd och måste starta daorn, sen att det inte finns nån jäkla bloggapp på HTC heller, blir så sur på det... :|

trevligt inlägg känner jag, hoppas att det inte upprepas, men jag är hemskt trött idag, jag skyller på det ! ;))






snart ska jag gå ut och mysa med världens underbaraste powniee en stund ♥ sen efter det ska jag nog gå och duscha eller något, nått borde jag kunna hitta på ! :) jag kanske myser framför teven, eller är med Flinga ännu mer ! hon beöver mycket ompyssling hon, annars blir hon sur ! ;)) hon har en grym personlighet min lilla prinsessa, hon blir sur om hon inte får som hon vill och om man ignorerar henne, hon blir hellre klappad än att äta, jag skojjar inte ! därför måste jag pussa på henne varje gång jag kommer med en borste eller ska kratza hovarna eller innan jag går iväg och sadlar eller tränsar, och innan jag hoppar upp, mycket kärlek ska min ponny ha, men det är hon värd bara för att hon är så pass underbar som hon är ♥




imorgon blir det ingen ridning, för att hon ahr gått i en on halv vecka, hon kräver en vilodag säger hon genom att slicka mej i ansiktet med sin ljuvliga andedräkt......  men men, hon är iaf mysigaste ponnyn som finns, BARA MIN DESSUTOM ! :D







varför jag skriver prinsessa hela tiden och vem det är, så är det Flinga och det är för att hon är min lilla prinsessa det :) ♥



så därför ska jag nu gå ut och mysa med min prinsessa och fixa lite i stallet ! :)








japp, detdär är min prinsessa det ♥













hare bäst, skaffa häst !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0