hej påer ! :)))

jag heter Josefine Jonsson o jag e 12 år och har startat en blogg själv...  :) jag kommer skriva om hästar, lägga ut nya bilder så fort jag kan !,  jag tänker berätta om mej här nu ja ! ni vet juh redan vad jag heter, och min ålder så det behöver jag nog inte upprepa ? ;)) kala mej Jossan ba ! :) jag har en egen häst som heter Moflos Flinga som ni kommer få höra mycket av ! hon är en gråskimmel, som blir vitare och vitare ju äldre hon blir :) hon är outbildat, men tokig i hoppning, även jag, men jag e lite smått rädd för det... det högsta jag hoppat med Flinga är 75 cm , inte så högt, men jag är stolt över det och det står jag för ! sen har jag en hund som är en strävhårig tax vid namn Zelmaas Alma, hon kommer ni höra av men inte lika mycket som med Flinga ! :) hon tycker väldigt mycket om att hoppa, det högsta hon hoppat är 60 cm och det bredaste är 1 m :) jag har även en katt som e brun svart vit spräcklig :) jag bor på en stor bondgård och har stall hemma :) jag älskar att macha saker till hästen och är tokig i märkessaker ! speciellt John Whitaker ! ♥ jag har nästan allt ! ett till intresse jag har är oxå att fota hästar som hoppar, hälst läskiga hinder på tävlingar ! därför fotar jag min syster väldigt mycket :)
nu har ni fått veta lite om mej , men om ni är intresserad av att veta något mer är det bara o fråga ! här kommer det bilder på mej, min ponny, min hund och min katt :)
jag har dunväst , de är därför jag ser ut som att jag ahr 30 tröjjor under :)
hoppas att ni har kul på min blogg ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0