hej :))

idag hoppade jag ridningen :/ jag mockade och var med min hund i några timmar istället :) och sen var jag med min katt ett tag :) sen så har jag juh varit i skolan, en helt normal dag. imorgon måste jag leta skridskor som jag ska ha på gympan på onsdag.... nog prat om skola nu !!  imorgon blire rida på älskling iaf ! :D idag blev det en kort text, men har inte mycket att skriva om, header dampar så den ska jag göra allt för att få in, och designen har jag inte bestämt vilken grön jag ska ha, mej asså -.-' jag e jag och det kan ingen ändra på ! ;)) jag bloggar mer här än på min andra blogg bara så ni vet, men om jag var er , skulle jag läsa denhär bloggen ist :)
hare bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0