hejhej :)


:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
idag ska jag på hoppträning, så kan inte blogga idag, asså, jag ska följa med, inte vara med, jag ska kolla på Julia :P men jag vill hoppträna med Flinga !!!!


igår köpte jag boots och jag har fått jeans och nya ridtäckbyxor, när jag kan ska jag ta kort på allt medmin systemkamera :))
men bootsen var försmå så att jag ska till Tina och köpa nya, men jag ska dubbelkolla ändå, Julia sa att honville se hur det såg ut innan, och Tina sa att det skulle gå med större också :)) jag ska nog köpa 2 vita och 2 svarta :))
nu faktiskt tänker inte jag blogga mer tills efter rasten, fast jag faktiskt tycker att det är roligt ! :)
du får alltid mej på gott humör, jag älskar dej min prinsessa ! ♥









ha det bäst, skaffa häst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0