hejhej påer ! :)

vilka röstade igår ?  eller idag.. ;) kan dem kommentera med typ "tjohej ! :)" eller " jag ! :D "  man kan kommentera vad man vill :)  idag blire till att rida med Julia städa rummet mocka, sopa stallet , mockaoch sen kl 6 kommer bästa Elin ! :') hon ska även gästblogga här nu ! :) så fort jag är klar med inlägget faktiskt , jag chattar med henne på facebook :) vi knäpper bilder, hon med hennes systemkamera och jag med pappas, jag köper hellre ridsaker för pengarna än en systemkamera ! nån fin John Whitakergrej kanske ?? ;)) nä, nu ska jag gästblogga på hennes blogg, jag blogagr ikv är hon kommit ! :)
hare bäst, och köp er en häst ! ;)) thihihihihihihi  :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0