hejhej !! :))

sorry för att jag inte han blogga igår :// känner mej hemsk för det :( men jag måste ta tid på en timme på mobilen när jag rider, för jag måste träna Flinga riktigt ordenkligt !!! igår efter skolan så köpte jag en saltsten och en saltstenhållare för mycket billigare än va jag trott att det skulle bli ! :)  sen åt jag typ inget igår, så mådde ASDÅLIGT sen och nu mår jag sådär också... :( våran skolmat är äcklig, så jag har bestämt mej för att jag ska ta kort på maten varje dag och lägga ut här och kommentera, ärdet här något att äta ?????    dethär åt vi igår :
smarrigt eller ??? jag tog inte ens en tallrik, jag tog 3 mackor och ett glas mjölk istället :PpPp
här är sakerna jag köpte igår då , btw. bilderna jag lägger ut här nedan på sakerna jag köpte är tagen från google ! :))
haha, hittade ingen annan bild på saltstenen, hehehehehehhehehehehehehehehe :)))
dagens vill ha :
hehehehehehhehehehehe
igår fick jag ett par nya byxor av mamma, kommer nog bild idag :)))
hare bäst, köp häst !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0