hejsan allihopaaa :)))

tjenare !! :) just nu sitter jag i skolan och bloggar, man får det på denhära skolan ! men resten är dåligt på den xd idag ska jag rida i snööööööö mocka och fixa i stallet, somvanligt helt enkelt :)))  outfiten jag har idag är ett rosa linne en svart kofta, och blåa jeans :) John Whitaker hovkratzen  provade jag igår och det var den bästa jag någonsin provat ! tjock fin och eftersom att den är tjock så tar den allt som finns i hoven utan att " järnet " böjs :) jag sitter ujust nu här med Elin , hon bloggar oxå :))) idag ska jag bjuda på failbilder, men det har jag inte på skoldatorn, utan det har jag hemma, men tyvär får ni bara 2 :/ men kul med failbilder som gör lite humor i bloggen iaf ! :D ni får kommentera vad ni vill att jag ska skriva om så jag vet vad ni vill ha att läsa om ! :) i helgen ska jag nog vara med elin, och på torsdagska jag fira mamma när hon fyller år ! så det ska bli en mysig vecka :) vet ni vad, idag ska vi ha svenska HELA LÅNGA DAGEN ! förutom sista timmen och då ska jag ha skridskor , med min gamla ridhjälm ! så det ska bli fett chill... :) sen efter skolan ska jag åka till ica med mamma och mer om dagen skriver jag sen ! :))))
min gamla hjälm på sista bilden när vi galopperar , men nu är den blingad och trasig :) på bilden på mej är min nya hjälm som är en blingad John Whitaker hjälm :)
ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: elin

du är så fin gumman!:')(L)

jag gör sånna här hjärtan (L) för mamma har nån skit data så det går inte att göra hjärtan XD

2012-01-18 @ 15:26:47
URL: http://elinricklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0