köpte en sak idag, kunde inte låta bli ;)

jag var i skolan idag som vanligt, sen efter skolan åkte vi till Tina ( hudikhastsport ), för att Julia ( min syster ) skulle prova en John Whitaker kavalj :) och där låg den : en John Whitaker hovkratz, JAG KUNDE INTE LÅTA BLI, sen hittade jag tröjjan som jag VERKLIGEN VILL HA som jag ska köpa nästa gång vi åker dit :) ni ska få bilder på hovkratzen, Alma var fram och nosade och undrade var det var för något, så då blev hon med på 2 bilder oxå , men det blev bara gulligt :) jag har även mockat och ridit idag och snart ska jag duscha, och imorgon innan skolan ska jag till tandläkaren, så jag får stiga upp ÄNNU TIDIGARE ! jag AVSKYR verkligen tandläkaren, petar sönder tandköttet med nån sticka och stoppar in näven i käften på en. fyfaan, längtar inte !!!














och imorgon bjuder jag på failbilder :D fast jag tror bara att de e 2 st ....? om jag då kommer ihåg ! ;)




ha en bra fordsatt dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0