något som ni inte hade väntat er.


jag vill ha saker från Hööks!!!!!!!! nya schabraken som kommit är perfekt att träna i, dessutom skrik färger , precis vad jag vill ha !! självklart får ni bild !








jag vill helst ha det gröna och det blåa, men tackar heller inte nej till ett orange ! ;D

någon som vet hur mycket ett sånthär kostar ? :))






sen skulle jag inte heller tacka nej till ett reflex-set som jag hittat i rosa ! först ett reflextäcke som jag önskat mej ett tag, fast i rosa ! sen bog reflex i rosa, benskydd i rosa ( allt e i reflex, fast i rosa ! ;) ) + reflex boots i rosa, + ngn halsgrej, men den vill jag nog inte ha... ehehehhehehe..... :P  och ett par till reflexbenskydd, som jag kallar det ! ;))

självklart kommer bild ! :D












hööks har förbättrat sej stooort !


men fortfarande dålig kvalité.... hehehehehehe ;)





idag ska juh Flinga vila, så jag ska ta hand om henne i en evighet och sen ska jag mocka och kasta ner hö, sopa stallet och kolla till halmen, och fixa lite i hagen :) sen när jag gjort allt det går jag ut med Alma en stund, sen blir det att jag ska städa rummet... :( ni ska få en " före " efter " bild så att ni får se om jag hade stökigt, eller om det kanske inte märks ngn skillnad ? ;) sen när jag gått ut med Alma, så snöar det ju och sen så är det drygt 5 dm snö här hemma hos oss så då ska jag nog leka i snön lite :) jag har redan varit med katterna idag, men dem ska få mat i em, men vatten ser jag till att dem alltid har ! sen ska jag nog mysa här inne en liten stund, kanske bloggar mer & sånt. :) och sen " ikv " ska jag o min syrra ta in gnäggen :) så ser min dag ut idag :))

jag ska spara ihop till detta, eller om jag ahr tur att kanske få det ? ;)
( röda )

( rött eller  i blått. )







hare bäst, skaffa häst ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0