dagens hiss/diss!

nu kommer det bli ett rörigt inlägg om jag skriver mycket, eftersom tt jag inte kan göra mellanrum, det kommer jag nog inte göra.. nu ligger jag här i sängen för att sova och känner mej så trött. jag har lixom stukat ett jäkla finger och då dunkar det i fingret + att jag har ont i hela jäkla armen. jag är högerhänt och det är höger arm jag inte kan ansvända. jo, vad gör jag då ? jo, försöka andvända vänster! allt gick åt skogen, mamma eller syskonen får hjälpa mej att göra allt, allt från att klä på mej strumpor till att sätta tandkräm på tandborsten, jag får skriva och hålla i telefonen med vänster och om jag ska bära något får jag gå flera gånger. så jäkla jobbigt. blir GALEN. tycker synd om alla där ute som faktiskt är handikappad och har såhär ont varje dag. är helt hjälplös och bara känner smärta och inte kan andvända den delen av kroppen. varför ska man få sånthär skit? tycker synd om alla som faktiskt är handikappad. så dem får en jävligt stor hiss av mej nu! strkekramar till alla där ute som har ont och inte kan andvända en del på kroppen så bra! tänk lixom om någon stackare har en dröm, och t.e.x är rullstolsbunden resten av livet. om drömmen är t.e.x att få hopptävla och komma långt i ridningen osv. så kommer ju det aldrig att uppfyllas bara för att man är handikappad lixom.. livet förstört, check! ungefär.. uscha, styrkekramar till er! dagens diss blir att det överhuvud taget ska finnas sånthär skit.. blir förundrad över hur dem ens kunde komma från början..? åh blir less.. idag kan jag inte berätta om dagen för att jag inte har kunnat gjort något för att jag haft så ont. och jag har lixom stukat ett finger. " tugga tugga svälj. " sorry om det blev ett tråkigt inlägg, men ville bara skriva några ord. puss på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0