heeej :)

jag väntar på en kompis nu som ska komma så får skynda mej med bloggningen nu :) igår så gick jag på stan med amanda :) och hittade en jättefin bikini som jag köpte.. ;)
-
sen gick vi på donken.. sen stan igen.. och sen så tröttnade vi, o då skulle vi gå hem till mej. sen blev vi sugen på godis och dricka så då gick vi en omväg till träffpunkten. sen så köpte vi båda 2 glassar. x) sen så blev vi så himla trötta så vi satte oss i gräset och vilade och åt glass..
-
sen så gick vi vidare världens omväg hem.. och sen så stannade vi och vilade igen... och vi gnällde jättemycket sen var det varmt på det.. sen sista kilometern så hade vi så ont i fötterna ( vi gick i converse ) så vi tog av oss skorna..
-
sen så gick vi in och drack asmycket saft och sen så satt vi vid datorn sen gick vi ut och red på flinga, när jag red sprang hon bara runt och bockade vilket hon aldrig gör.. så jag ledde när amanda skulle rida så att flinga inte skulle hitta på nå bus med henne.. men det var sån värme så flinga klarade inte av att ridas...
-
så vi tog in henne och svampade av henne med lite kallt vatten, och då stod hon bara o njöt.. sen gav vi henne godis och hon fick gå ut i hagen igen och sen åt vi tacos sen kollade vi på film...sen åkte hon hem.. hahaha shit vilken dag det var igår asså!!! vi gick 7 km .... 3 km extra för att köpa 2 glassar!!! shit vad sur vi va för att vi gjorde det... men annars hade vi väl inte orkat i värmen.. haha..
-
idag vet jag inte vad jag kommer hitta på, så det skriver jag ikväll eller  imorgon :)
 
 
2 fula egobilder.. men jag la upp dem för att det är nyinlagda och ni har aldrig sett dem förut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0