hellooo !

nyvaken för cirka en timme sen :) har hunnit med att kolla insta facebook och gått ut med alma :) väntar på att mamma ska komma och vi åker till ica :) sen så ska jag tvinga henne att åka och hämta min blå racesafe väst so
 nu har kommit! :D överlycklig är bara förnamnet!!!!!
-
flinga ska ridas idag. gjorde inte det igår för att det var så himla varmt. sen var jag med en kompis halva dan, och resten av dan så hkälpte jag till med hö som vi gör varje sommar. men pappa har många täkter kvar att pressa..  sen vet jag inte mer vad jag ska göra, får väl se det när dagen är slut antar jag ;) 
är inne på mobilen på safari och bloggar, så kan vara lite arvfel och ni fr inga bilder... puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2!

2012-07-11 @ 11:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0