HISS/DISS!

nu ska jag äntligen starta min första hiss/diss på DENNA blogg! men jag är inne på mobilen så ni får bara 1 bild. men självklart så kommer ni få förklaringar varför! - jag hissar ; EQUILINE!! jag hissar equiline för att det är så otroligt snyggt, skönt, och så bra kvalite! har en jacka och ska spara till byxor, jackan vill man bara inte ta av och byxorna jag provade i affären är bara så underbara så man dör.. sen formar ridbyxorna sej efter en så dem sitter riktigt snyggt! på just dem jag provade och ville ha då asså (..) och där var det även tyg vid inre delen av smalbenen så att man skulle få en bra sits i sadeln, det lixom riktigt stenhårt! det som är surt var att någon redan köpt dem när jag skulle göra det..men det finns ju fler att beställa! tack och lov.. - jag dissar; JOHN WHITAKER. uscha.. enligt mej!! ja jag älskade honom förut. men när jag köpt något blev jag 75 % av tiderna besviken. så dålig kvalite. inte ens något att köpa! han köper skitkvalite på kläderna, gör iordning dem och säljer dem svindyrt! tröjor som byxor.. men schabraken har hållt sej bra, och det gör säkert benskydden också! bara att mina har tappat MYCKET färg. jag kommer inte sluta köpa john whitaker, men jag kommer aldrig någonsin sätta pengarna på ett par ridbyxor därifrån igen. - angående dissen så är det vad jag tycker och tänker, så ta inte illa upp! LOVE IT AND READ IT, OR HATE IT AND LEAVE IT. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0