Tisdaaaaag!

idag har jag sovit på soffan fr¨ån klockan 9 utan att jag visste om det.. trött tjej! mamma och anna har åkt till birsta men jag ville inte följa med. :) och då somnade jag istället... menmen! sen så åt jag lunch och snart väntar ridningen på 2 hästar! Flinga har varit så brunstig så jag fick inte rida henne på 3 dar för att hon måsta lugna ner sej.. hahahahahahah.... xd
-
däremot har jag ridit vickan! :)  det ska jag även göra idag, jag ska nog rida flinga och vickan ganksa lika, fast mer galopp med vickan :) eller om jag rider vickan med julia och glamour när dem kommer hem.. :) det brukar bli så även fast jag inte täkt det... ;) det är väl så min dag ser ut.. sen ska jag nog ta ny profilbild på facebook.. var så missnöjd över den jag hade så jag tog bort den.. x) 
 

tänkte även köra en hiss-diss NÅGON dag. jag vet att det aldrig blir av, men jag måste skärpa mej ;)
tänkte faktiskt hissa ett väldigt speciellt klädesmärke igenom ridningen som jag inget annat än älskar :) vad jag ska dissa har jag inte bestämt äääään :D nu får bloggningen räcka på nån dag.. ska försöka ge mej på appen! puuuussss
 
 
drömstövlarna.. röda tretorn lixom <3<3<3<3<3
 
 

Kommentarer
Postat av: :D

Gud såå snygga :D

Svar: jag vet!!! men dem tillverkas inte längre och är omöjliga att få tag på... :(
jjonssonjosefinee.blogg.se

2012-07-03 @ 21:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0