ni kanske inte tror detta...

MEN JAG ÄGER NU SKITSNYGGA RIDSTÖVLAR. <3 jag red i dem för första gången idag, och det känns som att rida i kuddar som ger benet stöd!!!!!!!!! rekomenderar verkligen! 
 
tretorn falsterbo stöveln!!! jag är kär. men jag vill fortfarande ha röda tretorn advance.. <///3 men jag behöver ridstövlar! :D sen har jag beställt väst också! bilder får ni självklart! båda bilderna är orättvisa, vilket är tråkigt. men i verkligheten, gaaaash :D
-
västen jag har beställt ska jag få i födelsedagspresent av mamma och pappa. ja, jag vet vad jag ska få i födelsedagspresent. men jag är på ett sätt större nu och behöver inte vara omedvetande om vad det är. :) bästa mamma och pappa <3 en marinblå racesafe väst! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0