#dressyyyyyr

tjobre ! idag har jag bara ridit dressyr.. det började med att jag vaknade, och planerade storasysters födelsedag och bestämde vad jag skulle köpa, vet det nu! jag vill berätta, men hon läser bloggen ! ;))) sen efter det, gick jag en promenad med Alma, sen åt jag frukost och gick ut och red! jag red till ridhuset! jag red i 2 timmar, om man räknar med vägen hem och vägen dit! jag tränade ställning,skänkelvikning, galoppombyten mm. jag tränade henne att gå på tygeln så mycket som möjligt, i början var det svårt att få ner henne för att hon var så envis, men sen gav hon sej! hon gick på tygeln mer en halva tiden! finfina Pickus! ♥ sen åt jag typ spagetthi och sen åt jag glass, och sen gick jag ut ill Flinga, såg 2 4hjulingar som lät så sjukt högt så att det ekade i hela byn, dem körde sjuuukt fort! tur att jag inte han rida till den vägen just då...... med Flinga så tränade jag bara öka och minska, och lite skänkelvikningar, jag ville ta det lite lungt med henne ! :) hon var så duktig, utom när hon blev rädd för ett par hundar och började skena... men jag vet hur jag ska göra, så fick stopp på ett kick. nu snart ska vi äta donken. vet att jag gjorde det igår oxå, men jag kommer att äta olika saker.... mhihihihihi buuuuus! :D jag längtar tills på Tisdag, lalalalalala då kanske ni får mer uppdatering, för då kanske jag snor fina Lottas iphone! :D vi kommer nog ta en del bilder med den oxå.. nu har jag inte så mycket mer att skriva om, förutom att Anna är dum som inte tänker mocka på ehla veckan fast hon har lovat. lova är ett starkt ord.
oj vilken gammal bild ! :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0