Fredag! :D

... har varit en bra, men ändå dålig dag :) jag har tagit spruta och har så ont i armen så att det gör ont när jag trycker på en tangent.. :( så jag kan bara skriva med höger, och det tar en evighet.... nu ska jag iaf göra ngn video, jag kunde inte rida idag, och jag kan inte tävla imorgon. jag är så himla besviken! :( men det är helg iallafall :) jag ska ta 2 sprutor till med samma diagnos, nästa är om 6 veckor, den gjorde ondast av alla sprutor jag har tagit, och jag är verkligen inte rädd för sprutor! sen har jag fått mina tretorn sålda! :D så dålämnade jag in ett schabrak och ett par benskydd istället :) snart så har jag råd med tröjjan jag så mycket önskar mej! sen  vill jag så gärna ha en iphone :( det blir bara fler och fler av mina vänner som får 1 nu :/ jag kanske kommer att få den, det är ganska säkert nu! fast ändå inte :P men jag tror och hoppas! nu finns det inte så mycket mer att skriva om .. jag ska äta grillat nu snart med en del av familjen, och sen ska vi mysa framför tv;n med massor av gott oxå! det ska bli mysigt! kanske gör en ny header också, men det orkar jag inte! ;)
jag som hade taggat så mycket :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0