godmorning sunshine.

hejehj! idag så ska jag göra det vanliga. fixa i stallet rida, mysa med katter & hundar. sen ska jag till ica för att handla lite oxå, såklart, vad gör man annars där? ;))  det är det som jag ska göra idag! jag har fått 3 frågor på frågestunden, men jag vill ha fler! så komigen!! :)  just nu har jag lite nolife :)  kanske tar lite bilder på Julia innan alla gästerna kommer, hon ska ha ngn fest idag :PP så ser min dag ut, dem ska sitta där inne där jag ahr datorn, så kommer tyvär inte kunna blogga, om jag inte får låna Julias dator! jag längtar så himla mycket tills i Maj, för då ska jag tävla lokalt på Vickan!!! :DDDDD men först måste jag ta ut mitt gröna kort. hur gör man det? kan ngn vara så snäll att svara på det? :) idag blåser det! jag vill ha sooool! precis som det var igår! :) nu ahr jag inte så mycket mer att skriva om, jag vet inte vad jag ska skriva! :( jag är ju oftast hemma, kul blogg att läsa? nja. jag ska varamed Elin oftare, gå på stan oftare, och rida ut mer med kompisar, så ska bloggen och mitt liv se roligare ut, somsagt så är jag hemma forever alone varje dag, det ärså sjukt tråkigt!!! därför ska Elin sova här ngn dag! :D
/ Josefine

Kommentarer
Postat av: Vera och Melinda

Hej, hur är det så här på lördagskvällen?

Var gärna med på våran tävling där vinnaren vinner en länk på våran blogg, puss! <3

2012-03-17 @ 22:47:01
URL: http://melindavera.blogg.se/
Postat av: elin (fotografeeeeen);)

helloo sniggiing,vilken bra fotograf vad heter hon säkert en jätte snygg fotograf..;)<33

pussisaaar

2012-03-18 @ 21:40:59
URL: http://elinricklund.blogg.se/
Postat av: eliiin

hääj,ja guuud ja såklart vi ska gå på stan och ses oftare!!!!!!!jag kan gärna gå med dig när du rider:D<333333

2012-03-18 @ 21:44:02
URL: http://elinricklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0