hej 1 minut efter :)

nyss fick ni alla bilder, för om jag hade skrivit text innan alla bilder hade inlägget blivit för långt, och att det hade blivit svårare att ladda upp bilder då ! så jag körde på denna sak! :) idag gick jag upp kl 8, red, mockade, duschade, åt frukost, sminkade mje borstade håret, klädde på mej, åkte bil till tåget och släppte av Julia, åkte till stan med Elin, käka donken, gick till Tina och köpte en ny grimma som var jättefin som hon kan ha i hagen eftersom att John Whitakergrimman e förstor.. :((( och sen åkte jag hem, var med Elin här hemma, tog alla bilderna, hon åkte hem, jag satt vid datorn och la in alla bilder, gick några kilometer med min hund när min syster red brevid, åt, sitter här nu, men innan det la jag upp alla bilder.... dagen var bäst! det var en kort sammanfatting av dagen, för att jag har lite bråttom nu... har missat 1 timme av melodifestivalen + att vi nu ska ta in hästar!! Flinga passade jättebra i grimman, synd bara att den kommer bli förstörd, eftersom att hon bara ska ha den i hagen ! när jag åker transport har hon alltid jw :)
smakprov ? :)
kraaaaaaam !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0