hejhopp!

sen inlägg, javet.. nu ska jag berätta om dagen en snabbis, för nu ligger jag i sängen redo för att sova! jag vaknade och åt en asgod frukost, sen somnade jag och Lotta igen, hehehehehe normalt.. sen gjorde vi oss iordning, och sen nötte vi Mamma på plattan i Stockholm, fast då var vi i gallerian! :) senså gick jag runt där och kollade, sen mötte vi pappa och vi åt på donken, fast inte pappa för han hade redan ätit.Sen gick mamma och pappa och jag och Lotta satt och smälte maten lite, och sen gick vi till en skoaffär, med ashäftiga skor!! ni ska få smakprov i övermorgon eller imorgon. sen så gick vi tll en hästaffär, som typ tog 500 kr dyrare påallt än vad det faktiskt kostar! jag provad en GPA hjälm, först trodde jag att jag hade en cykelhjälm på huvudet, men sen så tog jag av mej den, för att den var faktiskt oskön. det var som en cykelhjälm, den var hur tunn som helst, + att det typ var hål i den, och att min JW hjälm skyddar 100000 gånger bättre,tänk er att rida i en tunn cykelhjälm! sen så åke v hem, och sen till hööks en sväng, och jag köpte ett jättefin hundtäcke i fleace. ett marinblått! hoppas att det inte är förstort bara.. sen kollade vi på bio, en dag i phuket, och den var faktiskt riktigt bra :) sen åkte vi hem, efter att vi handlat lite och kollade på en till film hemma :) och sen kollade jag fb borstade tänderna och nu ligger jag här :)
hahahahahahahaha
godnatt ! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0