hejhopp!

nu ska jag skynda mej att blogga, idag har det varit fullt upp, och jag har fortfarande kvar saker att göra! jag avknade oc myste med Alma, snacka om att hon tog upp hela sängen, det gjorde att jag klev upp! ;) att en sån liten tax kan ta upp en säng på bredden på 1 m? sen slog jag in paket o sen gick jag ut och red. Glömde att äta frukost, hehehehehe... sen kom jag tillbaka pussade på Flinga, tog ut henne i hagen, och sen gav jag dem lunch. sen åt jag något litet för jag hade inget matlust... :P och sen gick jag ut och gick med Alma, och sen gjorde jag mej iordning för att åka på stan! där skulle jag åka till optikern och kolla linserna för att jag såg så dåligt. det var beläggningar på dem som jag åsta ta bort varje kväll, så då fick jag ngt starkt medel att tvätta dem med, dryyyygt -.- men då slipper jag iaf se så dåligt! sen så gick vi på Hemköp och sen hem! då åt jag och sen gick jag ut och red på Vickan! red nog 4-5 km, mot Nordenholm :) sen mockade jag och då fick Vickan stå på gången, och sen halmader jag & fixade allt sånt.. men jag fick självklart hjälp av pappa :) sen kastade jag enr hö, myste med katterna & nu bloggar jag så fort som jag kan! snart ska jag å upp och packa till Sthlm imorgon & sen ska jag duscha och tvätta håret.. sen går jag nog och lägger mej, om det inte blir mer mys med Alma då förstås.. vem kan låta bli det? ;)
måste säga att jag gillar bilden? ;)))
kraaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0