hello!

jag gör ett söndaginlägg senare idag! snarare ikv, hehehe :)  men iaf, idag så ska jag rida somvanligt, och fixa stallet somvanligt, och vara med katterna somvanligt.. sen kanske jag hittar på ngt kul! :)) ikv blir det facemask, marängsvish, chips, dip och dricka med fina sis! :) när vi kollar på ponnyakuten såklart! bild får ni kanske då när vi e så fina! :)  kanske jag får bilder på dagens ritt? nej..   men Julia har hittat massor av videor från i höstas o sånt!! som jag ska försöka få och lägga ut på youtube, och sen på bloggen! :D då kommer jag sätta ihop allt till en film, trorja. :)  nu ska ni äntligen få film från pay and jump!!!!! som jag var urkass på.  hahahaha det gick verkligen sämst. men sen så har jag inte ens tävlat klubbtävling förut, hehehehehe, jag vet att jag är sent ute..
thihihihi :D
ser även ut som om att jag är asdålig på att rida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0