hejsveeejs!

nu sitter jag sitter jag hemma ensam vid datan och dunkar musik B-) idag ska jag rida 2 hästar, fast jag fortfarande har så sjukt ont i armen.. kunde inte tävla heller,jag anmälde mej försent och sen så hade jag inte orkat, har seriöst ingen arm kvar, sen fick jag feber av dendära sprutan!!!! #arg    idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, mer än att rida då såklart.... sis är på tävling med Glaour, menjag orkade inte följa :/ sen så a.. hon kommer hem runt 3 på eftermiddagen, ochåkte kl 9 ! låååång tävling! ;) jag bloggar kanske mer ikv! men ikv ska jag ha myskväll med sis, för igår blev de inget....   alla i familjen avr så himla trötta och osociala, så vi gick och la oss, och åt typ inga onyttigheter, bara 2 glas dricka :) jag kanske bara rider Flinga också, har inte riktigt bestämt mej än.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0