lååång dag!!

Förlåt för att jag suger så himla mycket på att blogga!!! Men iaf så ska jag kanske vara med på pay and jump på Tunalid :) taggaaaa!!! Blir 80 cm på Vickan, o Julia på glamour, men har inte frågat pappa än, hehehhe!!! Idag så har det varit en låååång dag!!! Vaknade kl 9 och tänkte gå ut o rida. Just då var dem fortfarande inne, dem var inne igår p.g.a vädret! Så då tog jag bara henne från boxen och ställde henne på gången, myste lite, gjorde henne iordning, sadla tränsa hävde på benskydd, mm. Sen gick jag ut, och allt var klart, jag kunde bara hoppa upp o rida iväg, men när jag gick ut ifrån stallet så var det is på backen och hon har sommarskor... Hejdå dagens ridning! Så då tog jag av allt så fick hon gå ut i hagen.. sen mockade jag o fixa i stallet!!! Srn duschade jag, gjorde mej iordning osv. Sen så åkte jag på stan med Elin! Jag köpte facemask, och massor av fler saker! Men inga kläder denna gång.. hade bara med mej 100 så åt på donken oxå, osv. Sen tröttnade vi, o då åkte vi hem till henne, typ halvsoc och kollade på film, sen sminkade oss och gick ut o knäppte bilder! Fast innan det åt vi tacos! Vi gick till ett hav oxå :) sen så satt vi inne en stund, sen kom pappa o hämta mej, sen åt jag igen.. o nu sitter jag här och halvt dör för att jag e så trött!!! Somsagt, lååååååång dag! Puss&kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0