ligger i sängen och tänker berätta om dagen!

Jag gick i skolan, och hittade massor av mögel på golvet, det såg typ ut som lim med spott på, haha! Sen så var det okej mat, men vegitariska var asgod! Så jag åt av Smillas :D när hon inte orkade mer... ;) sen kom jag hem, åt världens godaste macka och sen väntade hag på Julia, sen drygade hon ett tag, i några timmar, hon är alltid så inne i sin telefon, men iaf, sen gick vi ut o red! Det var en rätt så mysig ridtur faktiskt! Fast den blev inte så rolig när Julia sa att jag skulle aälja Flinga för att hon inte gör någon nytta hemma hos oss, oj sorry sis, jag råkade visst skjuta dej i huvuhdet.... Sen åt jag och typ kolla på någon film som var ganska dålig. sen tog vi in hästarna, det blåste så mycket och sen att hovslagaren kommer imorgon också, skönt att slippa broddar, dem ramlar ju ändå av hela tiden!! Sen kollade jag på ett tv pogram med mamma o pappa och sen duschade jag och nu ligger jag här! Nu ska jag väl försöka sova, men vill bara berätta att jag fick en kommentar av en tjej vid namn Moa, av att jag hade en så söt häst, och att jag också var det. Gud vad glad jag blir av sådana kommentarer! Tack snälla Moa! :) <3 Nu vill jag ställa frågor till er ist för tvärtom, och ni ska svara! :D 1. Tycker du att det är tråkigt när jag gör mobilinlägg? 2. Vad vill du att jag ska skriva om? 3. Tycker ni att min blogg är bra? 4. Ska jag ha hiss o diss eller ska jag ha veckans outfit eller ska jag ha veckans failbild som är inskickat från er? Puss&kraaaaaam Ni vet att ni är bäst, så jag hoppas på resultat imorgon!

Kommentarer
Postat av: Elin(Kiingen)

1.nja

2.massa rid kläder och inte BARA jhon witikher(stavning)

3.ja..

4.veckans outfit!!!

puss<3333333

2012-03-27 @ 18:34:34
URL: http://elinricklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0