Måndag

nu kom jag på en sak innan jag berättar om dagen! det var en som frågade typ i en kommentar om jag ahde haft en bra Månadg, men jag skrev typ idag Tisdag istället....... jag är en vimspanna, jag ber om ursäkt för det, och orkar inte leta inlägget... ! :) idag har jag gått i skolan som vanligt! sen åkte jag till Tina och handlade present åt underbara sis! sen var jag med Alma en stund och gav hästarna mat och sånt :)) sen så red jag med Julia efterjag ätit, och sen mockade jag och nu sitter jag här.. Julia stack iväg i sken, du kan juh gissa hur galen Flinga blev? johru. sen så skvätte Julias häst ispärlor i mitt ansikte av hovarna, så jag fick titta ner och sved gjorde jag, hur kude jag få stopp om hela ansiktet sved och man måsta kolla ner för att inte få ispärlor i ansiktet, och när jag satte mej ordenkligt ner i sadeln för att få mer kontroll än var jag hade, blev hon rädd och sprang ännu fortare. ramla av? faktiskt inte! nu sitter jag här och ahr inte så mycket att skriva om! :) hästarna ska vara ute för att det är så himla varmt :))  hahahahahahahahahahahaha hittade en gammal bild på mej och Flinga, hhahahahahahahaha!!!
början på 4:an kaske??? hahahahahahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0