Onsdag!

hejhej! idag har jag varit i skolan och planerat våran revy :)) sen så väntade jag på Julia i en evighet, och sen väntade vi till hennes lektion och sen kunde vi rida!! jag red med henne till ridskolan, sen red hon till sin lektion, och jag red några varv runtomkring, sen red jag hem! sen myste jag med Flinga som vanligt, sen så lät jag min hjälm ligga på pannan o torka medans :) sen gick jag in, hävde in hjälmen i kartongen, och sen så satte jag mej här för att hinna blogga, för nu ska jag äta något, sen duscha, sen ta hand om hästar osv..... + att datan ska starta om sej själv om 6 minuter, och det går inte att trycka bort........     så detta får bli dagens inlägg!! :))))   kraaaaaam!
thihihihi, jag ser ganska fet ut ^^

Kommentarer
Postat av: Heelloo :)

Hej :)

Kan inte du ha frågestund??? :D

2012-03-15 @ 19:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0