så trött så jag dör snart...

Idag har jag ridit och handlat på ica med mamma, hadt hemkunskap matteprov mm. I skolan. Jag har även aomnat lite här o var när aom helst, menmen.. sen så flyttade jag på katternas nya säng, dom ska ju faktiskt vara nöjda med den !! Sen så vet jag inte vad jag gjorde.. nu blir det iaf att sova! Med nytvättat hår och nyduschad! Frääääääch!! Jag är så sjukt trött så de e onormalt, så jag bloggar inte mer idag, förlåt för att jag onte har bloggat, men min mobil gör saker av sej själv, och oftast funkar inte skärmen, den låaer och stänger av sej själv, och mer saker som kan bli en bok! Skriver jag fel i detta inlägget, är det telefonen aom har egna ben, det är inre kag, jag skriver aakta men aäker! Nu sk jag iaf sova, förlåt för att jag inte skriver så bra på min telefon, och återigen, förlåt för art jag inte bloggt!!! Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0