Söndag

= sista dagen på lovet, och denna underbara vecka. Sjuuuukt tråkigt! denna vecka har verkligen varit grym! allt från Sthlm till nya bilar till att rida i flera timmar till att få en ny väst! men 1 + om imorogn är iaf att jag ska åka till Tina, vem vet, kanske hela affären kommer med hem? ;) närå, jag ska handla present åt min syster :) och kanske en JW borste åt mej själv :)

jag hade tänkt att börja med veckans outfit, till dem som har egen häst eller rider iaf.. man skickar bara bilden till en mail jag har som jag snart kommer skapa.. hehehehe, och den outfiten jag tycker är snyggast lägger jag upp på bloggen, och länkar i 5 inlägg! ni fr gärna reklamera mej o min blogg, så att det är fler som kan delta! :)

idag är det ponnyakuten!! jippie! :D men då närmar sej skolan oxå.. *suckar* idag ska jag rida Flinga, en sväng, i skritt trav och galopp som vanligt :) sen tar jag en promenad med Alma & sånt :) kanske gör lite sysslor :))   så det blir en hemmadag idag :) jag gör snart ett inlägg om min nya mail jag kommer skaffa när jag ahr gjort klart detta inlägg, så är det bara, skicka skicka skicka bilder!!! vem vet, om du inte vinner så kanske du har en chans nästa vecka ist ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0