sticker ut till min bäbis!

Efter att jag har ätit tacos!snart kommer sis hem från tävlingen! Det var en hon känner som ramlade av och svimmade! Tråkigt när sånt händer.. Flinga har rullat sej, så hon är jättesmutdig hela hon! Och Vickan har gjirt samma sak.. -.- snart kommer whitaker tröjan jag så gärna vill ha! Numera har jag faktiskt råd, så när dem kommer, catching! 1200 bortaaaaaa men kommer hem med en underbart fin tröjja! Längtar längtar längtar! Visa varor har tina 50% rabatt på idag, ska försöka tvinga dit någon innan hon stänger! Annars blir det kanske på måndag om hon har kvar rean då! Men det var något jag bara hittade på nu själv... Tina skulle skicka sms när tröjan kommer! Jippie!!! Bloggar innan jag rider och knappt skriver en mening,men jag bloggar mycket nu när jag precis lärt mej blogga ifrån mobilen! Men dem har damp och laggar och det mesta funkar inte oh den blir helt svart när jag ska skriva ibland, +att den slutar skriva av sej själv ibland? Dumma telefon! Bli bättre, krya på dej eller något! Hejsvejjjjjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0