svar på frågestund!! :)

Hej :) om frågestunden..: Din favorit mat ????
svar: min favoritmat är donken, hahahah :D och alla hemlagade maträtter som jag får av mina kära föräldrar varje dag :)
eliin om frågestund ! :D:
1.vad heter du?
2.hej
3.vad/vilka/vilket klädesplgg gillar du mest i din garderob?
4.visst är jag bääst?
5.visst är jag cool!!!!!!?
6.visste du att jag tycker att du är supeeer braa? ooj nu börjar bigbrother igen..pussspusss älskar diig!!!!!:*********<33333333333
svar:
1. Emma Lovisa Josefine Jonsson
2.tjenare ;)
3.alla genomskinliga saker, och självklart, alla boomkläder!!!
4.ja det är du! ;D
5. självklart..
6. ja, jag tycker att du är superbra jag med! ;) puus älskar dej meeeed! :* ♥♥♥
:-D om frågestund ! :D:
Vem skulle du helst villa byta liv med en dag ? :
svar:  jag skulle nog vilja byta liv med Nellie Berntsson för en dag :) eller typ Linn Olsson :)
Anonym om frågestund ! :D: Varför tycker du de e kul att blogga ? :)
svar: jag tycker att det är kul att bloga därför att jag tycker det. :) närå, men jag tycker om att dela med mej av mitt liv med andra, skriva vad som händer, och att fler ska känna till mej :) lät lite kul som svar? hahha x))
Anonym om frågestund ! :D: Vem är din bästa vän ? :)
svar: min bästa vän är min ponny Moflos Flinga! ♥
och självklart min bästis Elin Ricklund! :) ♥
:) !!!! om frågestund ! :D:
1. Vad är din favoritmaträtt???
2. Vad vill du helst ha, en spindel ,mask eller snigel som husdjur?
3. Vad vill du helst vara känd som ? Hejdå :)
svar :
1.donken! :)och alla hemlagade maträtter som jag får av mina kära föräldrar varje dag :)
2.spindlar är söta, men skulle aldrig våga hålla på med en sån, maskar är också söta, men dem slemmar och är bara allmänt äcklig? ;)  därför väljer jag snigel, för dem är väl "tamast" men jag älskar alla djur, jag börjar gråta om jag dödar en fluga! låter roligt, men sant! :)
3. jag vill avra känd som hoppryttare och som bloggare :)
tack för alla kommentarer! siktar på fler nästa gång! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0