Tisdag

har varit världens sämsta dag. det började med att jag hade otur när jag vaknade, sen så hade jag helt enkelt otur resten av dagen. Det var 2 av mina vänner som gjorde en in your face, som jag då kallar det. Dem bytte helt enkelt bord. Jag och Elin satt och åt, och helt plötsligt bytte dem matbord, jag kan inte berätta hur det gick till och vilka det var och så, men jag ville berätta det.Jag och Elin blev faktiskt ledsna. detta blir kanske ett depp inlägg... sen när skolan slutade, fickjag gå 2 km i blåst så att man ville gå i ide. hahahahahahaha!! och sen så skulle sis till tandläkaren, så då fick jag vänta där utanför i en timme. sen hem, + att jag har frysit hela dagen! sitter även nu och skakar.. och imorogn ska vi ha 3 nationella prov, i matte. döda mej. sen jag började på skolan jag g¨år på, så har jag tappat all min kunskap och allt mitt intresse för matte, jag äslade matte över allt annat förut, men nu drar jag bara en stor suck och orkar inte bry mej, jag måste kämpa, för jag vill ha en grym framtid! jag kan ju alltid bli en berömd hästhoppare, men jag vill göra det jag vill, och det ska jag göra, mvg+ i matte, hehehehehehehehehehehehehehe here i come! snart slipper jag skolan, och då kör jag gärnet!  jag blir helt slutkörd när jag kommer hem från skolan, bråk varje dag mm. jag ska nog vara med på pay and jump med Vickan :) det blir 80 igen, det är bra att börja med lågt! :D detta var dagen, vad ska jag skriva om? kommentera vad ni vill att jag ska skriva om! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0